För ett seriöst företag är det viktigt med bra kundservice. Många gånger är det ert ansikte utåt och det första som möter nya kunder. Det är också något som nöjda och återkommande kunder kan behöva vända sig till ofta. Då är det avgörande att de får ett effektivt och proffsigt bemötande.
Det finns idag många kanaler tillgängliga för att möta sina kunder, varav de vanligaste är mejl och sociala medier. Andra kanaler kan vara en webbsida med vanliga frågor eller en chatt med personlig service. Att ha ett verktyg som kan hantera samtliga kanaler på ett och samma ställe underlättar ert företags hantering enormt mycket.
En chatt på hemsidan är ett smidigt sätt att möta kunden på direkt för att svara på frågor. Idag förväntar sig kunder personlig service på nätet och det är ett bra sätt att utöka er tillgänglighet och få nöjda kunder. Eftersom säkerhet är av största vikt, se till att ni har en kundchatt där era klienter har möjlighet att logga in med hjälp av BankID. På så sätt kan både ni och kunden känna er trygga.
Kundo är en molntjänst och ett smart verktyg för er digitala kundtjänst. Läs mer på deras hemsida för att lyfta er kundtjänst till något utöver det vanliga!